Selambak

Selambak? Apa yang selambak ni? Kalau nak tahu, itulah n3 saya untuk kali ini. Saya rangkumkan perjalanan minggu lepas menjadi 1 n3.
.
.:JUMAAT:.
.
Dengan ahli seramai 8 orang, termasuk Hanny Esandra,
ahli baru yang menjadi bahan, kami menonton New Moon.
Tengok opening pun dah teruja inikan pula kandungannya.
Ah tak sebar betul nak tunggu tahun depan.
Kurang asam jawa betul ending dia!
.
.
.:AHAD:.
.
Dah lama rasanya tak pergi Jom Heboh.
Rasanya last pergi pun ngan famili dan masa tu masih lagi Sure Heboh.
Ahad lepas keluar dengan Fieda yang tak habis-habis menyesal
kononnya menyusahkan saya. Jadi kami pun apa lagi,buatlah tawaf.
Kaki ni dah lama sangat rasanya tak berjalan jauh, cam nak pancit la jugak.
Petang tu dahbalik rumah boleh pulak ajak
Wandi pergi BB jalan-jalan lagi. Huh! Memang kerja gila.
Malam tu jalan lagi pergi Downtown. Lagipun nak jumpa
Aween dan BF dia kat sana. Jadi lepas Wandi dah balik dengan Aween dan BF dia, saya pun balik rumah dan tidur sepuasnya tanpa gangguan. Usah ditanya pukul berapa bangun (",)
.
.
.:Buku Lagi:.
.
Jangan terkejut tengok buku yang saya beli ni dan jangan pulak tafsir saya sedang mengubah. Tapi akan datang tak tahulah sebab itu kerja Allah. Tapi memang dah lama sangat nak beli empat buku ni. Tapi bila dah dapat...
Huh! Nak mulakan dengan yang mana satu ni?
.

2 ulasan:

Sari Dahlia said...

yang first lagi best...new moon ni..cam tak best..hu2!kurang asam keping betul...

Unknown said...

x apa... pdpat pribadi

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon