Mimpi dan Jawapannya

Pagi ni rasa macam malas sangat nak bangun. Jam dah berbunyi dan berkali aku dah matikan. Berguling ke kiri, berguling ke kanan, aku tengok jam balik. Awal lagi. Tapi yang peliknya dalam berguling tu, sempat pulak aku mimpi. Tambah pelik bila aku mimpi aku tunggu KTM tapi yang datang...

Ni ha, PUTRA...


Sejak bila pulak PUTRA boleh lalu ikut laluan KTM ni? Dah pagi-pagi otak aku kena bersenam bagi mata yang berat ni segar pulak. Lepas mandi, lalala... jalan pergi KTM yang tak sampai berapa langkah dari rumah. Yang menariknya tak sampai 10 minit tunggu, tren sampai (bukan PUTRA ye). Yang lebih menarik, eh tak ramai sangat pulak dalam tren. Masih boleh nak menyelit-nyelit lagi sampaikan aku tak percaya yang aku dalam tren. Dalam tren, sekali lagi aku menjeling-jeling jam hp. Hu3 awal lak aku nak sampai opis ni.

Aku dapat jawapan untuk mimpi pelik aku tadi. Rupanya aku akan sampai awal walaupun naik KTM yang begitu lembab. Tak seperti beberapa hari lepas, asyik lambat sampai saja. Bestnya kalau setiap hari dipermudahkan macam ni. Terima kasih Tuhan...

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon