Tanya Sama Hati Ke Versi Bercetak

Bagi mereka yang pernah membaca e-novel Tanya Sama Hati,terima kasih saya ucapkan. Nantikan sambungannya dalam versi bercetak terbitan Fajar Pakeer Sdn. Bhd. (FP) tidak lama lagi. Alhamdulillah... syukur sangat-sangat.Semoga berkat Ramadan ini mengirigi novel ini dan memuaskan hati pembaca dan saya akan terus akan belajar, belajar dan belajar menulis yang lebih baik. Semoga dirahmati-Nya.



ISBN 978-967-365-085-9
Sem. Malaysia RM18.00
Sabah/Sarawah RM21.00

Kenapa kau kena ada tiap kali aku ada masalah?”
“Kau ingat tak kau pernah cakap yang lelaki impian kau macam ayah kau. Ayah kau selalu ada bila kau ada masalah, jadi aku cuba nak jadi macam ayah kau.”
“Tapi untuk apa?”
"Sebab aku cuba jadi lelaki impian kau.”


Status tunang Badri menjadi alasan untuk Tisya tidak menerima Fezrul walaupun hakikat sebenar dia tidak lagi menganggap diri sebagai tunang kepada lelaki itu. Namun apabila melihat Fezrul bersama Wawa mahupun Linda Hangat, entah kenapa jantungnya mula berdegup kencang. Kata Haiza dia diserang penyakit C dan C kuasa dua. Cinta dan cemburu.



Seperti kata Haiza juga, Tisya dan Fezrul umpama kucing dan anjing, bukan boleh berbaik lama-lama, pasti kemudiannya akan bercakaran. Mungkin juga mereka memang sudah ditemukan untuk bercakaran. Tetapi percakaran itulah yang membuatkan mereka semakin mesra sehinggakan kalau sehari tidak bertikam lidah mulalah terasa ada yang tidak kena.



Saat hati Tisya selesa dengan kehidupan barunya dan melupakan kisah hitam itu, tiba-tiba Badri muncul semula. Hadir untuk menebus kesalahan lampau dan meneruskan ikatan mereka, seperti yang telah dirancang keluarga. Melihatkan perubahan Badri, sedikit sebanyak Tisya kebuntuan. Tambahan dia semakin terhimpit dengan masa dan paksaan si ibu.



Benarkah Badri jodohnya kerana bersama Badri dia lebih banyak berdiam diri, tapi apabila bersama Fezrul, dia begitu bebas dalam pertuturan dan tingkah laku termasuk bebas untuk menendang kaki lelaki itu? Apakah kata-kata tanya sama hati yang sering diungkapkan kepada Fezrul itu perlu Tisya tanyakan kepada diri sendiri?



Pesan terus melalui penerbit order@fajarnovels.com.my

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon