Akhirnya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hurm... Akhirnya saya mendirikan juga rumah ini. Saya sendiri tidak tahu kenapa tiba-tiba terasa ingin menubuhkannya walaupun sebelum ini ada yang memberi sokongan malah ada yang mahu membantu. Mungkin juga kerana sejak akhir-akhir ini banyak cerita yang ingin diluahkan dan diceritakan tak ada siapa yang mampu mendengar (Yer ke? Atau saya yang tak berani nak luahkan?)
Macam-macam sudah yang dilakukan dan macam-macam juga yang terjadi. Entahlah... mungkin saya akan ceritakan satu per satu dan yang mana terasa patut. Buat mereka yang sudi mengetuk pintu rumah ini walaupun belum siap sepenuhnya, saya ucapkan terima kasih. Terasa amat dihargai.

Okeylah, kat pejabat ni, tengah curi-curi menaip. Bosan menghadap kerja aje. Jumpa lagi dan selamat bertemu. Buat rakan penulis FP mahupun KD, tak lama lagi saya akan ‘ping’ anda semua. Sekarang ni masih merangkak, biasalah baru nak dirikan tiang. Kang tak kukuh terhempap susah pulak.
Okeylah, bye...

p/s : macih ‘gemok’ tlg cat umah ni

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon