Award Lagi

Rasanya tahun ni tahun bertuah saya.
Masuk kali ini (award daripada Hafirda Afiela)
dah tiga kali saya dapat award.



Alasan yang saya bagi kepada Cik Da lambat post award ni sebab malas nak jawab soalan. Jadi terpaksa merajinkan diri jugak.

Sebutkan siapa pemberi anugerah ini dan sertakan pautan pemberi anugerah ini
- Hafirda Afiela (
http://hafirdaafiela.blogspot.com)

Beri anugerah ini kepada 5 orang sahabat.
- Dan mangsa saya kali ini, kawan-kawan baru dan yang tak pernah kena dengan saya lagi
1) Rose Harissa - dah capek melukis tak capek menaip, kan?
2) Meen Zulaikha - tak sangka akak cam muka saya
3) Puteri Imaneisya - dah lama tak dengar cerita
4) Ebriza Aminuddin - sebab dah lama tak singgah blog saya (",)
5) Sarnia Yahya - Sebab dia baru tag saya (balas dendam, akak hu3)

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon