Anugerah Khas Pelajar

Ketika Perhimpunan Perdana dan Majlis Penganugerahan Anugerah Dekan yang berlangsung pada 13 Jun lalu, saya dipilih untuk menerima Anugerah Khas Pelajar. Alhamdulillah. Sesuatu yang tak pernah saya terfikir saya terima. Saya anggap ini hadiah sebagai perangsang bukan untuk pelajar lain, tapi pada diri sendiri juga untuk terus berjaya. 

Menerima anugerah ini membuatkan saya lebih segan. Mengiakan saya ini seorang penulis pun sudah cukup membuatkan saya tertunduk sampaikan dagu bercantum dengan dada, apa lagi untuk anugerah ini. 

Terdiam. 

Tak tahu nak cakap apa.

Apa pun anugerah ini selayaknya adalah untuk mak, ba, adik-beradik, pensyarah-pensyarah dan kawan-kawan saya juga. Jom kita potong kongsi seorang sikit. 


0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon