Practical Report


Alhamdulillah, akhirnya siap juga practical report saya. Pejam celik pejam celik dah dua tahu saya di Fakulti Filem, Teater & Animasi UiTM Kampus Puncak Perdana. Tinggal selangkah saja lagi untuk habiskan pengajian ijazah ni. Sem 5 saya berdepan dengan praktikal tapi bersyukur sangat-sangat Unit Komunikasi Korporat Kementerian Pertahanan Malaysia memberikan saya pengalaman yang sangat manis. Ternyata pilihan saya ini tepat. Banyak yang saya belajar di sana dan banyak juga ilmu yang boleh saya gunakan dalam penulisan saya nanti. Insya-Allah.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Puan Fazliatul Mohamed Isa, Encik Nazrie Saini, Sarjan Udara Irwan, Prebet Yussuhaimi dan yang lain-lain. Tak dilupakan rakan latihan industri bersama Nurul Syuhada, Jia dan Hisyam. Sayang semua. Peluk ketat-ketat.

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon