Kembali...

.
Ya, watak yang saya tunggu akhirnya kembali juga. Katrina Anne Carlson. Di satu ketika dia melarikan diri sebaik mengetahui dia isteri kedua. Dia perampas! Mungkin juga pelariannya kerana tidak dapat menerima kenyataan atau mungkin juga untuk memperbaiki dirinya seperti Nur Amina. Itu tidak penting, yang penting dia kembali dan bukan wataknya dimatikan sebegitu sahaja. Alhamdulillah penulis skrip ini tidak melakukan seperti yang biasa kita tonton dan baca dalam cerita yang lain.
.
Apakah yang sanggup dikorbankan untuk cinta...
.
Memang sudah dijangkakan orang yang akan keluar dari kereta itu ialah Katrina walaupun ketika itu dia memakai purdah dan hanya nampak kedua biji matanya sahaja. Salam yang diberikannya lebih meyakinkan saya. Yeah, dia kembali. Tak sabar rasanya nak tengok episod yang seterusnya.
.
Tapi saya pasti kepulangan Katrina dapat diterima ibu Adam. Ini kerana ketika Katrina memberi salam, di jawab oleh ibu Adam walaupun penonton menganggap salam itu daripada Nabilah (betul ke nama dia?). Ini ajaran sifuku En. Hassan, semoga memang betul! (",)
.
Wargh!!! Rasanya Drama Nur Kasih ni sampai 26 episod aje, buatlah sambungan. Tak pun keluarkan lagi drama yang macam ni. Gerenti saya pengikut setia.

2 ulasan:

.:: Suhaidah Tan ::. said...

betul2 saya ing pun watak kat nie dah dimatikan...tapi huh saya susah hati lak heheh ter emo lebih...btw klu dibukukan cerita ni 4 sure mendapat smbutan

Rehal Nuharis said...

mmg pun. klau dh jd nvl, sya org ptma yg akan smbar kt psaran. biar pnulis skrip tu sndri yg jdkn cite ni sbg nvl, klau org lain mst x sma...

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon