Jom Masuk Sekolah!!!

Saya sendiri tak ingat bila kali terakhir kaki ini melangkah masuk ke dalam sekolah. Tapi dalam rasa berat hati menggalas tanggungjawab kerja yang saya rasa belum cukup matang dan berpengalaman menggalasnya, saya mencuba juga. Baru lagi kerja... pengalaman memang tak cukup lagi. Nasib baik ada 'orang' yang membantu. Kalau tak memang terkulat-kulat dah saya kat depan tu.

Yalah, saya bukan jenis orang yang boleh bercakap depan orang ramai dengan selambanya. Apa-apa pun, segalanya telah saya harungi. Semoga mereka berpuas hati. Apa sebenarnya yang saya nak cakap sekarang ni, saya rindukan sekolah saya. SMKTPB. Kawan-kawan dan cikgu-cikgu yang dah lama tak jumpa. Jarak telah memisahkan kita. Apa-apa pun, kalian tetapi di hatiku.

Seorang pelajar meluahkan rasa hati. Cita-cita tidak disokong keluarga.

Penghargaan yang diterima. Agaknya pihak sekolah berpuas hati. Agaknya...

Terima kasih.

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon