Terima kasih...

N3 kali ni sebenarnya dah basi pun. Sepatutnya dimasukkan sebulan lalu,
tapi sebab malas nak keluarkan dari fon, maka sekaranglah baru disiarkan.
.
Ni barang yang dibeli di Sabah. Kalau tak percaya tengoklah
kat beg syiling tu, ada tulis, kan?
Tq Sari sebab ingat kat aku (",)
Ni baby kedua K.Afna, Ahmad Raif Hamizauddin.
Elok dapat gambar ni daripada K.Afna, terus saya jadikan wallpaper hp.
Terbau bau Zahra masa kecik. Bilalah dapat bau budak kecik yang sorang ni pulak ya? hu3

2 ulasan:

Nurul Afna Akma Zakaria said...

huhuhu..baru kesempatan baca blog rul..
terharunya...dtglah bila2..raif sentiasa menunggu,,,
ada lapang2 nnt akak pn nk pi umah airul n makmie tu..bawa anak2 jumpa pak mak angkat derang...

Rehal Nuharis said...

insya-Allah, kak...
klau akak rjin bwk la dia org.
hntar sini pun x pe :)

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon