November

Secara peribadi dirasakan November kali ini penuh kelainan berbanding yang lepas atau mungkin aku baru sedar. Tapi taklah bermaksud tahun yang sebelum ini tahun yang malang untuk aku. Ya, kalau diikutkan dalam bulan November juga aku dilahirkan (Birthday aku sama dengan Aznil tau, wah kena amik aura kejayaan dia ni). Dan dalam bulan November juga abang dan ayah aku dilahirkan. Tak terkecuali kawan-kawanku seperti Tasya (yang saja buat-buat lupa birthday aku!), K.Siti (Aswara), Azaniza (kwn sek men) dan beberapa lagi.

November tahun ini aku katakan bulan adik-beradik. Kerana ada kedukaan dan ada keseronokkan. Sebabkan lama tak menconteng dan mood menulis dah hilang selama seminggu belum kunjung tiba sepenuhnya, jadi biarlah sebahagian gambar ini yang menceritakan segalanya.
.



.
Mood menulisku, cepatlah kembali, aku dah mula rindukan Tisya ni...

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon