November II

Masih dalam mood November dan alhamdulilla satu lagi hadiah untuk bulan ini. JATUH CINTA LAGI kini sudahpun berada dipasaran. Dapatkan juga koleksi Mini Novella FP yang lain.
.
.
Pertemuan tanpa dirancang antara An Nuur dan Adzim membuatkan mereka berkongsi rasa yang sama. Masing-masing kecewa dengan cinta pertama. Dalam An Nuur cuba mengubah hidupnya bersama teman baru Razif kembali untuk menagih kesetiaannya.
.
Dalam kekalutan yang singkat, mainan perasaan menghantui empat hati ini. Izan cintakan Adzim sedangkan Azim sudah mula menyukai An Nuur. Razif yang dahulunya meninggalkan An Nuur semata-mata untuk Dilla kini mula faham yang Dilla tidak mampu menjadi seperti An Nuur.
.
Apakah An Nuur akan jatuh cinta lagi kepada Razif, bekas tunangnya atau memilih Adzim lalu mencalarkan persahabatan antaranya dengan Izan? Atau sebaliknya?
.
Kalau dia jodoh awak, dia akan cari awak.
.

3 ulasan:

.:: Suhaidah Tan ::. said...

Salam awk....wah tahniah ye...Nak kena pergi cri lah nie...Tapi dwi novella yg buln lpas kat sni blm ade..aduahi lmbat sungguh

Anonymous said...

cintanya berpusing2 mcm tu je yer..

:)

Unknown said...

me to suhaidah tan : apa kta awk cba bt pesan on9 kt FP. Snraikn bku yg awk nk bli n tya la kt dia org cm ner hrganya. rujuk http://fajarpakeer.blogspot.com

me to anonymous : lbh kurang cm tu la. klau awk tgk ktbalannya awk akn fhm la knapa cite ni nmpk rgn

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon