Hari Aleya Aneesa

Satu lagi cerita lama. Kita kembali ke 19.08.2009 Tarikh keramat buat
Kakakku, Aleya Aneesa. Tahniah kini digelar penulis prolifik setelah novel
Semusim Rindu, Kasih Antara Kita, Janjiku Bersamamu, Segalanya Untukmu dan
Hanya Dia Tahu berjaya disempurnakan oleh Erra Fazira. Dalam hati saya, Aku Milikmu pun turut sama diraikan kerana saya mula mengenali Aleya Aneesa setelah membaca novel tersebut. Tahniah, kak! Sorry datang lambat sikit, tapi sempat dengar akak berucap, kan?
.
K.Aleya ketika berucap. Walaupun dah pesan jangan menangis, dia tetap menangis juga. Biasalah menimbau kata ibunya, "Alaf sekadar menyuruh memperbaiki, bukan menolak."
.
Yang diraikan dan disempurnakan.

Pelancaran bermula...
.
Barisan yang diperhatikan.
.
Pelancaran 5 karya Aleya Aneesa
.
Fuh! Sure balik gantung kat kampung ni. Biar satu kampung tengok time raya nanti!
.
Pasangan adik-beradik... Anis Ayuni, Bikash Nur Idris, Rehal Nuharis & Meen Zulaikha
...
K.Aleya dikerumuni barisan penulis Alaf21 yang hadir memberi semangat!
Mana gambar saya dengan yang diraikan? Kena tunggu K.Aleya bagi dulu baru boleh masuk. Yang ini pun cedok daripada blog K.Meen, K.Hani dan K.Eka. Saya jadi tukang amik gambar dia orang, sekarang time saya amik gambar dia orang lagi. Jangan marah ye...

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon