Rindu...

Dia membuatkan saya mempunyai pengalaman
di ASK selain daripada belajar.
Dia membuatkan saya mempunyai pengalaman sekelas dengan orang mengandung.
Dia membuatkan saya memahami perasaan ibu mengandung.
Dia membuatkan saya terasa tercabar melihat kesungguhan
ibunya melangkah tiap hari ke kelas.
Dia membuatkan kami menanti kelahirannya sebagai
anak pertama Jabatan Penulisan sesi kami.
.
Dia... Zahra Hamizaudin.
.
Saya rindukan dia. Cepat betul dia membesar. Walaupun dia tak berapa kenal saya, tapi dia tetap di hati saya. Maaf ya, Zahra, pak cik dah lama tak jumpa Zahra. Apa pun pak cik tetap sayang Zahra.
.
Cepat betul dia membesar. Saya hanya mampu melihat wajah dan cerita keletahnya melalui blog ibunya. Dalam nakal ada baik, dalam baik ada nakal. Tapi dalam comel, tetap ada comel.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Tahniah K.Afna, akhirnya berjaya juga tamat dengan jayanya.

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon