TAG ROYDY

Mungkin sebab dah lama tak jumpa, tu yang panjang sangat dia nak bertanya...

1. Nama panggilan saya: Airull, Rehal, Hatta
2. Saya sedang mendengar: Bunyi televisyen
3. Kekasih saya sekarang: Nurra Asikin (Tapi dia tak nak muncul ketika saya mengarang)
4. Mungkin saya patut: Belajar bersabar dan menepati janji pada diri sendiri
5. Saya suka: Kacau orang
6. Sahabat-sahabat baik saya: Mereka yang masih mengingati saya
7. Saya tak faham: Kenapa bila kita tak berhubung, orang akan menganggap kita lupa kawan?!
8. Kerjaya saya sekarang: Makan, melepak, melepak dan makan
9. Saya baru kehilangan: Perasaan
10. Ramai yang berkata saya: Kecil daripada adik saya
11. Makna nama saya: Mana nak ada makna kalau orang yang bertanggungjawab salah tulis nama saya!
12. Di suatu tempat, seseorang sedang: ... (saya pun tak tahu)
13. Bila saya terjaga dari tidur: Tengok jam dan sambung tidur
14. Saya paling meluat bila: Orang mengada-ngada dengan saya
15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah: Kucing
16. Aktiviti/program hari ini: Melepak, makan, makan dan melepak
17. Malam ini saya akan: Melepak, makan, makan dan melepak
18. Esok saya akan: Melepak, makan, makan dan melepak juga!
19. Sebelum tidur saya akan: Baca nnovel atau fikir pasal novel saya samapikan tak boleh nak tidur
20. Perancangan hujung minggu: Belum diaturkan lagi
21. Saya sedang menanti: Nurra Asikin dan Hirdy Mulhim
22. Saya rasa kesal bila: Saya belum berjaya memandikan LC
23. Saya sangat berharap bila: Duduk aje depan laptop, boleh menaip dengan lancar
24. Saya rasa saya seorang yang: ... kalau nak gaduh jom ajak saya
25. Telefon bimbit saya: SN 910i yang dah nak masuk longkang
26. Saya sedang merindui: Nurra Asikin
27. Umur saya sekarang: 21 (ikut bulan)
28. Pengalaman pahit untuk minggu ini: Kenapa Nuura mula membosankan saya?
29. Pengalaman manis untuk minggu ini: Tak ada yang manis lagi melainkan saya baru lepas minum air manis
30. Kali terakhir tengok wayang: ... tak ingat
31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak: Ikut la...
32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak: Dompet saya kat mana pun saya tak ingat
33. Kali terakhir menonton televisyen: Sedang menonton
34. Channel TV kesukaan saya: TV9 (2ptg-5.30ptg)
35. Orang yang anda rasa nak tag: Kelompok E (Ezda Amani, Ebriza Aminnudin, Ezi Afiza & Eny Ryhanna)
-
* Cepatnya dah bulan 7 : (

0 ulasan:

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon