Tentang Detektif Cun II

Masih daripada orang yang sama...

saya minat citer tu kerana saya rase seronok dan saye dapat mempelajari sesuatu pekara... lagipun siasat ni saye memang suke...... saya tidak ketinggalan menonton cerita detektif terutama citer detective conan.... saye rase tidak puas membaca novel tu..... saye habis baca novel tu dalam masa 2 jam je... saya harap akak cepat buat novel tu.... berapa harga novel tu????
-
Aduhai adik ni, betul-betul buat saya nak menulis dengan lebih rajin. Dalam 2 jam aje dia baca novel yang saya karang lebih daripada jam itu. Huh! Terima kasih, adik. Tapi yang menariknya dia siap tanya harga kalau saya ada buat sambungan novel tu. Agaknya dia nak simpan duit kut. Bagus dik, simpan duit tuk beli buku.
-
*Semoga dikurniakan kecergasan akal untuk merealisasikan permintaan itu.

4 ulasan:

wanie AJ said...

alahai kak, 'adek'pun suka ngan detektif cun ni. Xsabar i nk tgu siri seterusnya tau..i ni kan mmg peminat setia u tau ...ahaks *-^
jgn mare...but ya..keep on writing this story k. luv ur imigination ...

Rehal Nuharis said...

hai k.wanie, jgn la wt lawak lak... btl ke akak pminat sya? lawak la...

Anonymous said...

sya tak phm ape yg korang maksudkan...kenapa dgn 'akak'...ia tak kene mengena dgn penulis ke??? korang semua ni mcm sindir sya jer!!

sakuracute said...

korang ni mcm nak sindir sye jer...cbe terus treang jer ngan saye ape kene mengena perkataan akak????

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon