Tentang Detektif Cun

Wah 'khemoh' (blog) dah cat baru. Saja nak berlawan dengan K.Sarnia sampaikan dekat Cbox Hafirda dia wajibkan kesemua penulis FP cat blog sempena raya nanti. Wah!

Lepas dah cat khemoh, kononnya diri sendiri pun cuba menjadi seorang yang baru dan lebih matang dalam penulisan. Menghadap kucik kononnya sekali lagi berkobar-kobar nak siapkan novel yang kononnya terbaru. Tapi entahlah... Baru taip sikit penjiwaan tak berapa nak samapi. Saya memang macam ni, kalau buat novel rasa macam bosannya ayat aku, saya akan terus berhenti menaip. Tunggu sampai penjiwaan tu datang walaupun ada yang marah, kau taip aje dulu sampai habis. Nanti dah siap kau betulkanlah balik. Maaf, saya tak mampu lakukan.

Untuk menghilangkan boring, saya pun bukaklah kesemua e-mail yang saya ada hattanuharis@yahoo.com yang dah lama tak bukak sebab saya rasa tak ada orang nak e-mail saya pun. Lagipun e-mail tu untuk buku budak-budak. Tapi kali ni terkejut sikit. Bukan terkejut sebab dapat e-mail, tapi cuba baca apa yang dihantar;

assalammualaikum, ni nak tanya. saya ade beli buku detektif cun.......
yang akak tulis tu.... saye minat akan buku macam tu.....
akak ade x tulis buku macam tu? kalu ade saye nak beli......
myheart_ainil@yahoo.com
-
Rasa macam terdiam sekejap. Akak?! Tapi nama pena saya Hatta Nuharis.
-
Tak kisahlah akak atau apa sekalipun. Yang penting, terima kasih, dik. Saya akan cuba usahakan yang lebih baik kalau diizinkan-Nya.

2 ulasan:

Rose Harissa (NORA) said...

perrhhh... umah baru... hahaha
orang 1st yang komen ni... berjaya! kekekeke

tengkiu airul... sbb bagi awrad... :)

Rehal Nuharis said...

hahaha yup kna tggu kbnaran dlu bru disiarkan. x thu npe jd cm 2, yg ptg dh blih komen haahah

 
Rehal Nuharis Blog Design by Ipietoon